پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7968
-
الف
+

دیدگاه و نظرسنجی جدید آی‌فیلم منتشر شد

جدیدترین دیدگاه و نظرسنجی شبکه آی‌فیلم فارسی منتشر شد.

در جدیدترین دیدگاه و نظرسنجی آی‌فیلم فارسی از ایده شما برای نوشتن فصل چهارم «ستایش» پرسیدیم و همچنین نظر شما را نسبت به جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم جویا شدیم. 

به گزارش آی‌فیلم، سوال جدید بخش دیدگاه با عنوان: «اگر نویسنده سریال ستایش باشید، فصل چهارم آن را چطور می‌نویسید؟» منتشر شد.

برای پاسخ‌ به این سوال، می‌توانید با مراجعه به بخش «دیدگاه شما» در وب‌سایت آی‌فیلم فارسی و یا ارسال پیام به سامانه‌ پیامکی ۳۰۰۰۰۹۸، جواب‌‌های‌تان را به اشتراک بگذارید.

همچنین، در جدیدترین نظرسنجی آی‌فیلم فارسی از علاقمندی شما نسبت به سه سریال جدول پخش جدید شبکه سوال کردیم. در این نظرسنجی پرسیده شد: «در جدول پخش جدید آی‌فیلم فارسی، کدام سریال را بیشتر دوست دارید؟»؛ که گزینه‌های مطرح شده برای این نظرسنجی به ترتیب زیر است:

۱- دردسر والدین

۲- پژمان

۳- میکائیل

این نظرسنجی به مدت یک هفته آغاز شده و علاقمندان برای شرکت در آن می‌توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۸ ارسال کنند؛ یا با مراجعه به بخش نظرسنجی وب‌سایت آی‌فیلم فارسی، به گزینه مورد نظر خود رای دهند.

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر
امیرمحمد

سلام خدمت آی فیلمی های عزیز ،لطفا فیلم سینمایی "شیر و عسل " و "داماد خجالتی " را آخر هفته پخش کنید ،ممنون از شما شبکه خوبتون .

همتی

لطفاً فیلم دنگ و فنگ روزگار و لیسانسه ها پخش کنید.... ممنون